Açılış Sayfaları ve Teklif Sayfaları

Konu, 'Yeni Başlayanlar' kısmında asilzade tarafından paylaşıldı.

  1. asilzade

    asilzade Administrator Yetkili Kişi Yönetici

    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.252
    Beğenilen Mesajlar:
    352
    Açılış sayfaları, reklama yönlendirdiğiniz kullanıcıların ilk göreceği ve kullanıcıyı satın almaya yönlendireceğini düşündüğünüz sayfadır. Tasarımı buna özel ve tamamen alım yaptırmaya yöneliktir. Birçok kampanya da bu yöntem çok işe yarar. Kullanıcıya ürünü ya da hizmeti neden alması gerektiğini anlatan ya da neden ihtiyacı olduğu bilgisini verdiğiniz sayfadır. Kullanıcı bu sayfadan sonra ürün ya da hizmeti alabileceği kampanyalar ya da ödeme seçenekleriyle karşılaşacağı teklif sayfasına yönlendirilir.

    Bu tip kullanıcıyı almaya yönlendiren yapıya dönüşüm hunisi (huni demek istemedim ama daha açıklayıcı bir terimde bulamadım.) denir. Yani huniyi düşünürseniz satın alma işlemini huninin en alt tarafına benzetirsek huninin kenarları da bu arada yaptığımız işlemleri temsil ediyor. Sıvıyı nası küçük deliğe yönlendiriyorsak kullanıcıyı da satın almaya yönlendiriyoruz.

    Bunun yanında elbette kullanıcıyı direk, doğrudan satın alma sayfasına da yönlendirebiliriz ancak araya koyduğumuz bir açılış sayfasının satın almaya etkisini göz ardı edemeyiz. Birçok satış ortağı bunların her ikisini de dener. Doğrudan satın almaya da yönlendirir, bir açılış sayfası üzerinden de başlar ve ikisinin performansını karşılaştırır. Genel olarak açılış sayfası kullanmak daha fazla kampanya da daha verimli sonuçlar vermektedir. Sitenize gelen kullanıcılar ne alacağını net olarak anladığında daha rahat satın almaya yönlendirilebiliyor.
     

Sayfayı Paylaş